Derimod Fiyat Politikası bu mu?




Geçenlerde Derimod Capacity mağazasında etiketinde %30 indirim yazan bir babet beğendim. Canım ciğerim Sevda’ya danışmak için fotoğrafını çektim. O da çok beğendi ve bence kaçırma fiyatı da hiç fena değil dedi. Ertesi gün almak için Derimod Capacity mağazasına bir kez daha gittim. Ancak, o kadar inanılmaz bir şeyle karşılaştımki, nutkum tutuldu. Mağaza vitrinine bakarken indirim oranlarının %50’ye çıktığını gördüm önce. Ama o da ne? Benim cici babetimin etiketi üzerinde yazan üzeri çizili sezon fiyatı 139’dan 199’a çıkarılmış altında ise indirim oranı %30’dan %50’ye çekildiği yazılmıştı. İşin komiği sezon fiyatı artmıştı bir de üstüne üstlük 97 TL yazan fiyatı da indirim oranı %30’dan %50’ye çekildiği halde 99 TL’ye çıkmıştı bile. Gözlerime inanamadım. Hemen telefonumu açıp çektiğim fotoğrafa baktım ve aynen bu şekildeydi. Diğer baktığım bir çok üründe de sezon fiyatı resmen 1 günde yukarıya çekilmişti. Keşke onların da resimlerini çekseydim diye içim içimi yedi. Arkadaşlar ben bunu yayarım her yere. Çünkü konudan bahsettiğim birkaç arkadaşım daha Derimod ’ta birkaç kez aynı şeyleri bizzat yaşadıklarından bahsetti. 1 günde fiyat bindirip sonra daha yüksek oranda indirime geçtik diye milleti kandırıyorlar resmen. Şikayetvar dahil her yere bunu yazacağım. Birkaç büyük marka daha var bunu yapan onları da ilk fırsatta yakalayıp, buradan ifşa edeceğim. Kanıtsa, kanıt. Peşindeyim Derimod!
İşin daha da komiği Derimod’u internette araştırayım dedim. Karşıma bu çıktı http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=12871491 Sahibi buyurmuş ki: “Tüketici akıllı, ‘bindir-indir’ yaparak kimseyi kandıramazsınız”. İnanılmaz değil mi?. Sizin de yakaladığınız bu tip markalar varsa, kanıtlı olacak şekilde bana atın, buradan onları da ifşa edelim.

1 Response to "Derimod Fiyat Politikası bu mu?"

  1. Unknown says:
    5 Haziran 2010 03:29

    yok artık! bunu da mı yapmışlar!! herkesin bunun farkında olması ve bu mağazadan bir daha adımını içeri atmaması lazım valla..bu kadar da salak yerine konmaz ki müşteri...ben şahsen bir daha bedava deseler inanıp da almam

Yorum Gönder